Wednesday, July 14, 2021

Gospodar noćne smjene


 

Sporo valjaju se oblaci od juga,

teška pritišće sparina, omara i žega;

povjetarca nema, negdje sada stoji

kao da će poći ako pojavi se duga,

nakon kiše ili pljuska, poslije svega

što se jutros kao loše vrijeme broji.



Plamen one noćne svijeće dočekao zoru,

anđeo me čuvar sred nesvijesti trome

budio uz Duha stihom voljenim i starim

da usidrim lađe na tom olujnome moru

gdje se snovima već tako lako slome

kao da ja, uspavana, ni za što ne marim.



Hvala, Gospodaru mora, sunca i te kiše

koja strpljivo se čeka i bez puna daha;

hvala Tebi, Bože noćne smjene

i tog dana koji lađe moje njiše.

Kad si snovima mi zapjevao, ustadoh bez straha

da dočekam blagoslove te zemaljske mijene



jer si, kao prvo, moj Gospodin, Kriste.

Znam da znat ću zašto pjevali su snovi,

znam da već sam zakasnila,

da mi molitvene ruke možda nisu čiste

što ih uzdižu mi usporeni retci ovi

da bih dar od Duha zadobila.



Hvala, Gospodaru moje duše koja sanja

i koja se pjevajući već na javu budi;

želim primiti od Tebe križ u malenosti,

mada ne znam kakva li imanja

stekne srce što od ljubavi sad ludi,

Tebi pjeva da Te slavi sve do vječnosti.

14.07.2021. 06:07

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts