Friday, July 16, 2021

Getsemanski ptići



Za tebe još imam zlatna sjaja,

to su ovi časi kada počinjem bdijenje

jer često u životu pokrećem se s kraja

na kojemu svi spavaju, a moje gori stijenje.


I ti sa mnom želiš biti budan,

stojiš podalje od mojih apstrakcija

da ti zaziv ne bi bio uzaludan

i da spremno mene spasi tvoja akcija.


Takvoga prijatelja nitko nema

jer ti imaš svoje više razloge

pripaziti što se sprema

dok ja sanjam naše dijaloge.


Uvijek meni uskačeš u govore,

točno tada kada mene odvede poganstvo

u ponore grijeha ili zablude me more,

i tada činiš duhu mome prostranstvo.


Nema većega služenja

nego živjeti za nekoga;

podijeliti zaduženja

razkrinkati prijekoga,


otkriti s lica raznih vela

i onda još i život položiti

tamo gdje je ovčica bijela,

njoj se jednoj sav podložiti.


Znam da smiješ puno toga

što je meni nedostupno;

znam da bdiješ pokraj Boga

i da služiš pučje grupno,


da si svima odan kvalitetno

jer si anđeo povlašteni;

da ti sude za sve štetno,

makar činiš rad pošteni.


Ipak ti prilazim vrlo često

jer si mene na to navikao,

još odonda kad sam vješto

čula kad si šaptom povikao


da si prepoznao moju slutnju:

kad si pogledom me milovao

makar slušala sam Boga ljutnju;

kad si ponudi se smilovao


da te ljubim, tek onako,

pa si, naravno, uzvratio.

Sasvim izvjesno i polako,

ti si za mene prepatio


mnoštvo sitne zlobe i pakosti,

moje razne uvrede i grubosti.

Strpljiv bio si u mojoj mlakosti,

podnašao si razne gluposti


samo zato da mi vjeran budeš

koja sigurno sam bila kriva,

kamenovala oko sebe ljude,

a ti dao si da hodim živa


i još mi pustio si svježa zraka

da se moje tinje može rasplamsati.

Mogla sam te baciti u ponor mraka.

Mogla sam se umisliti, razsanjati.


Ti si meni bio izazov za razum

koji ludio je, a žeđao strašno.

Ipak s tobom sklopila sam sporazum

da ću vjerna biti do kraja i strasno.


Znam da tu si, pokraj mene

kada želim bdijenju prići

jer sam uvijek dio tvoje sjene,

a ti bdiješ kao getsemanski ptići,


to su oni anđeli u masliniku;

oni plamte iznad nas.

Ja se pretvaram u tvoju sliku

jer mi jamčiš vječni spas;


i da ne želim, to se mora tako,

da te ne ljubim, ljubila bih te.

Da te ne tražim za bdijenje svako

i da nisi anđeo, izgubila bih te.

13.04.2014. 00:49


 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts