Saturday, July 17, 2021

Jutarnja zvijezda



Gospodine, Ti si svima ispunjenje

koje svakoj duši jedino nedostaje,

Bože dragi i Gospodstvo, Gospodaru, Divni

koji svima nosi sjedinjenje!

Ime daješ po kojemu duša postaje,

po kojem su jedno svi, oni blagi, oni kivni.


Svjetiljka si vjernom i prokletstvo srditoga,

meni duša, moje ime i osobnost

iz koje dozivam sva Tvoja imena.

Znam Ti Ime kad Te zovem „Milosrđe Boga moga”

ili kad mi daješ svu sposobnost

da Ti gledam u ljepotu kraljevskih ramena


na koja si uprtio čovječanstvo,

što ga nađe prašinom i čađom,

da ga spasiš po volji slobode.

Smrtnica sam kao ništavno prostranstvo

što ga zovem svojom lađom

i kraj mene mnogi bezimeni brode.


Dao si mi sebe, svoja svojstva!

Kako da ne poznajem Te, Biti mog čeznuća,

kako da ne hvalim svjetlo Slavna

koji savršen je u jedinstvu Trojstva?

Kako da Te zove duša umiruća,

kako da Te zove neka duša davna?


Moje Svjetlo noći i mrkline, novi Dane moj,

blagi Teretu mi lađe, Lađo moja, moj životni Plove!

Ovo srce nema dosta molitvi i zaziva!

Samo u dubinama Ti poznajem što mir je Tvoj,

Ribaru Ti, Kriste, što Ga ljudi traže i po zemlji love,

ali puno više nego nas ima Tvojih naziva.

17.07.2021. 14:57




 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts