Monday, July 19, 2021

Spasonosna molitva zornica



Dušo Kristova, mene si posvetila;

Tijelo Kristovo, mene si spasilo;

Krvi Kristova, mene si napojila;

Vodo iz prsiju Kristovih, mene si okupala;

Muko Kristova, mene si okrijepila.


O, dobri Isuse, Ti si me uslišio,

među rane svoje mene si sakrio.

Nisi dopustio da se odijelim od Tebe,

od neprijatelja moga Ti si me obranio.


Na času smrti moje si me pozvao

i zapovijedio mi da dođem k Tebi,

da Te sa svetima Tvojim hvalim i slavim

u vijeke vjekova. Amen.


Za sebe si me, Bože, stvorio;

za mene si Crkvu utemeljio;

da me posvetiš svećenike si dao;

da me iznova rodiš, Majci me dovede.


Da mi predaš oganj Duha, vodom si me krstio

i pomazao mi dušu sve do kostiju;

i da me probudiš, zemlju svu si prodrmao.

Glasom si mi snažnim izagnao zlo,

optužbama strašnim protjerao zmaja.



Nježnošću si svojom zazivati me naučio

Tvoje beskrajno milosrđe;

Na mene si božanske kreposti izlio,

vjeru mi pohranio u plodno tlo,

nadu mi ispisao na čelu,

zalio me svojom ljubavlju.


Talente mi bolesnoj podijelio,

liječio me strpljivo od svega;

groznicu iz mene si odagnao.


Slatkim pohvalama mene Ti si hvalio

i mišicom jakom udijelio mi vječnost.


Na divnu zemlju padoše mi konopi.

Grijehe moje si opraštao sve do sada.


Bezumlje si moje pretvorio u medne saće.

Strogom riječju si me šibao,

govorom si tvrdim gotovo me otjerao.


Blagošću si protumačio to moje izabranje

što ga predodredi prije nego što me spozna.

Tada si me pozvao po imenu,

na mekom svojem dlanu ime mi zapisao

i obećao mi opravdanje.



Blagoslovljen si, Gospodine, u vijeke!

Blagoslovljeno je Tvoje sveto Ime!

Blagoslovljen si Isuse, pravi Bože!

Blagoslovljen si, Kriste, pravi čovječe!

Blagoslovljeno je presveto ime Tvoje, Isuse!

Blagoslovljena je Tvoja, Isuse, predragocjena Krv!

Blagoslovljeno je, Isuse, Tvoje milosrdno srce!

Blagoslovljen si, Isuse, u Presvetom Oltarskom Sakramentu!

Blagoslovljen si, Duše Sveti, Utješitelju!

Blagoslovljena si, velika Bogorodice, Blažena Djevice Marijo!

Blagoslovljeno i sveto je tvoje, Marijo, bezgrešno začeće!

Blagoslovljeno je, Marijo, tvoje slavno uznesenje!

Blagoslovljeno je ime tvoje, Marijo, Djevice i Majko!

Blagoslovljen je sveti Josip, tvoj prečisti zaručnik!

Blagoslovljen si, Bože, u svojim anđelima i u svojim svetima!


Sva djela, slavite i blagoslivljajte Gospodina!

Hvalite i uzvisujte Ga dovijeka!


Hvala Ti, Gospodine!

Blagoslovljen si u srcu mome!

Slava Ocu, i Sinu,

i Duhu Svetome!

Kako bijaše na početku,

tako i sada,

i vazda,

i u vijeke vjekova!

Amen! 19.07.2021. 04:36 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts