Tuesday, July 27, 2021

Sigurna plovidba

Tvoja riječ nozi je mojoj svjetiljka i svjetlo mojoj stazi. Psalam 119,105


Slabost moja već me jutrom budi,

Svemogući stoji što po vazdan radi.

Ne ometaju me neki slabi ljudi

već te riječi koje duša izvana posadi.


Molim Tebe, Bože mili, Duše, dođi,

svakog dana tražit ću Te iz početka

da mi srce samo lijepe misli rodi,

lijepe misli, nalik onima od svetka.


Inače se ne znam pokajati smjerno,

zaboravljam da si nekad slatka bol

što opominje mi ovo srce vjerno

kad iznesem zahvalnice na Tvoj stol.


Daj da budu jača jedra ova broda

od svih vjetrova što dođu iz daleka;

razjasni mi ima li tu dobra ploda,

pokaži mi sude svoga pravorijeka


dok još vrijeme moje mirno plovi

da ne bude prekasna mi luka.

Misao mi različite riječi lovi,

a mnoge su za me prava muka.


Molit ću Te drevnim molitvama,

pjevat ću Ti one psalme čiste

koji su odavno živi među nama.

Smiluj mi se, Gospodine Kriste.


Prisjeti se i ne gledaj grijehe mrtve

nego živu vjeru koja moju dušu spaja

zrakama Ti jutra od najslađe žrtve

što me vodi sigurno pred vrata raja.

27.07.2021. 07:38




 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts