Wednesday, July 14, 2021

Gdje su ta Vrata


 

Bogočovjek Isus, naš pravi Bog i Gospodin i pravi Čovjek u svome božanskome savršenstvu, koje su ljudi odavno izgubili, razapet je u prostoru i vremenu; zakucan je na Križ, prilijepljen neodvojivo od drveta Križa kakvim ljudi označavaju prostor i vrijeme; prikucan je četirima čavlima za istok i zapad, za sjever i jug, u visinu i nizinu, u širinu i dubinu.

Proboden je kopljem dijagonalno preko Križa, preko svega prostora i svega vremena; proboden je kroz sredinu Križa gdje se susreću, ali i razilaze, sve dimenzije, ikada nastale. To je susret prošlosti, sadašnjosti i budućnosti, susret koji neprekidno čini posadašnjenje za svaku ljudsku dušu.

Srce je Isusovo ono koje Isusa kao jedina Vrata otvara ljudima, svojim ovcama koje poznaju Njegov glas i koje sam Bog poznaje. Dušama se ta Vrata otvaraju kroz vodu i Krv, odnosno u sakramentalnoj Crkvi Kristovoj u Duhu Svetome kojega je primila. U tom Duhu Svetome Crkva je primila razapeto Tijelo i Krv, Dušu i Božanstvo Isusa Krista koji je središte svoje Crkve, Glava, Svetohranište, Presveti Oltarski Sakrament, Euharistija.



Poznavati Boga ne znači pitati nekoga zašto Bog čini ili ne čini nešto, čak niti postavljati ta pitanja u sebi i za sebe. Poznavanje Boga je uspostavljanje odnosa s Njim po Kristu, veza, relacija između ljudskoga srca i milosrdnoga Srca Isusova.



Vjerovati da Boga ima i vjerovati u Boga nije dovoljno za spasenje ljudske duše kao što nije dovoljno činiti milosrđe, dobra djela, prinositi žrtve na Oltar, izmoliti nekoliko dugačkih molitvi. Sve to je potrebno kao što je potrebna i vjera. Potrebno je poznavati Sveto pismo.

Duša ljudska mora dati sebe Kristu kao što je Bog Otac dao sebe u Sinu svim ljudima o čemu nam jasno govori Križ Kristov.



Potrebno je ljubiti ljude, prijatelje i neprijatelje, opraštati, biti mirotvorac, izmiriti se s braćom i sestrama, naviještati svojim životom i svjedočiti nebeski život u Kristu.





Premilosrdno Srce Isusovo nalazi se na Križu tamo gdje se susreću nebo - vertikala i zemlja - horizontala postojanja. Proći kroz Vrata neba nekome čovjeku sa zemlje koji se želi spasiti znači proći svim srcem svojim, svojim središtem i svojom srži kroz Srce Isusovo; pustiti Isusa u svoje srce, u svoje tijelo i u čitavoga sebe pa takav ući u Isusovo Srce, probodeno kopljem kao da je to koplje netko htio zakucati na sred Križa.



Potrebno je izmiriti se često s Bogom kojega vrijeđamo neprekidno i slaviti Euharistiju jer u njoj je Srce Isusovo na Križu. Vjerovati u Uskrsnuće nije dovoljno, potrebno je vjerovati u Križ, u Muku i smrt koje slijedi uskrsnuće Isusovo i Njegovo uzašašće na nebo. Da se uskrsli Isus nije pokazao mnogim učenicima, kako bismo znali da je uzašao i sjedi s desne Ocu na prijestolju slave svoje?

Da Isus nije teško umirao, izbičevan i okrunjen trnovom krunom, razapet i prikucan na Križ, kako bismo znali da je zaista umro?

Da nije zaista umro, kako bismo znali da je treći dan uskrsnuo od mrtvih?


Isus – Dobri pastir

»Zaista, zaista, kažem vam: tko god u ovčinjak ne ulazi na vrata, nego negdje drugdje preskače, kradljivac je i razbojnik. 2 A tko na vrata ulazi, pastir je ovaca. 3 Tome vratar otvara i ovce slušaju njegov glas. On ovce svoje zove imenom pa ih izvodi. 4 A kad sve svoje izvede, pred njima ide i ovce idu za njim jer poznaju njegov glas. 5 Za tuđincem, dakako, ne idu, već bježe od njega jer tuđinčeva glasa ne poznaju.«

6 Isus im kaza tu poredbu, ali oni ne razumješe što im htjede time kazati. 7 Stoga im Isus ponovno reče:

»Zaista, zaista, kažem vam:
ja sam vrata ovcama.
8 Svi koji dođoše prije mene,
kradljivci su i razbojnici;
ali ih ovce ne poslušaše.
9 Ja sam vrata.
Kroza me tko uđe, spasit će se:
i ulazit će i izlaziti
i pašu nalaziti.
10 Kradljivac dolazi samo da ukrade,
zakolje i pogubi.
Ja dođoh da život imaju,
u izobilju da ga imaju.«
11 »Ja sam pastir dobri.
Pastir dobri život svoj polaže za ovce.
12 Najamnik – koji nije pastir
i nije vlasnik ovaca –
kad vidi vuka gdje dolazi,
ostavlja ovce i bježi,
a vuk ih grabi i razgoni:
13 najamnik je
i nije mu do ovaca.
14 Ja sam pastir dobri
i poznajem svoje
i mene poznaju moje,
15 kao što mene poznaje Otac
i ja poznajem Oca
i život svoj polažem za ovce.”
Iv 10, 1-15



Srce Isusovo ulazi izravno u dušu čovjeka kroz otvorena, glavna i najvažnija vrata neke duše – kroz samu srž, bit i identitet – kroz srce ljudsko. Čovjek mora dati Isusu sve. Isus posvećuje duše, uzvraća izobiljem. 14.07.2021. 23:15

Ako danas glas Mu čujete, ne budite srca tvrda.” Ps 95

Otvorite srce,

istovarite sve što u srcu nosite.

Predajte se u život vječni.



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts