Friday, June 14, 2024

Zov nebeskih boema

 


Često sanjam, al' ne pamtim,

volja tvoja bit će meni putokaz

ako iznova u snovima zaplamtim

kao da za dušu su mi igrokaz.


Znam da nećeš dvor moj napustiti,

veze naše postadoše i suviše tijesne

da bih mogla znakove ja zapustiti

što dokazuju se sred istine povijesne.


Već je dugo da ne pjevam više,

ali oblik pjesme ostade mi stil.

Sve balade tužne izgovaram tiše,

ljepše mi je kao da ih skriva til.


Možda ipak jedna nastane poema

onih dana kada stane moje putovanje

jer je jaki zov mi nebeskih boema;

znam i zašto mene zoveš na opuštanje.


Sveti Bože, sveti, jaki Kriste moj,

istina ti tako očigledna.

Tako divno mi je biti sluga tvoj,

mada čovječnost je ovdje neizgledna.


Tim je veće mi oduševljenje

za tvoj put i za tvoje stope

za kojima kročim ja u prosvjetljenje

za kojega grijesi se rastope.


Već odavno povratka mi nema,

samo naprijed moja duša može.

Često sanjam, često strah se sprema

za sve duše koje ljubiš, Bože.

14.06.2024. 13:42

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts