Monday, June 10, 2024

Divlja rijeka moje mladosti

 


Divlja rijeka sad u meni,

bujica mi nosi sve

kao da mi viče: „Opet kreni!

Ne ostavljaj tragove.”


Da mi sad je zaroniti

da me nosi kao majka

koja bi me zakloniti

kad naiđe ona hajka.


Znam te, Kriste, nećeš dati

da mi stanu peripetije.

Odabrao ti si ove lati

poput stalne asimetrije,


još s tim srcem u mom grlu

i s tim plućima sve zatisnutim,

da me vide tvoje oči protrnulu,

da osluškuješ me kako šutim.


Strašnim zamahom ćeš zagrabiti

medna saća, samo radi sve te igre,

i pčele ćeš malo zabaviti

da nadlijeću me sad kao igle.


Da se dobro zabavimo

tu, na tvojim pašnjacima

i da dramu zaglavimo

kao svetu bitku svim prvacima.


Čuvaj lovore mi one,

jer ćeš naći se pod ugarcima

kada zvona mi zazvone,

zasićenoj udarcima.

10.06.2025. 08:18



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts