Monday, June 10, 2024

Lijena djeca

 



Zapanjujuće je koliko je ljudima lako zažmiriti, trepnuti, odmahnuti na Radosnu vijest. Paaa, ja ne vjerujem. Zašto, važeš da li ti se to isplati, vjerovati da ćeš uskrsnuti. Meni se isplati živjeti u tom uvjerenju i u nadi uskrsnuća.

Pa joj, toliki ratovi, ljudi umiru, nedužna djeca.

A što si ti mislio? Sitna dušo!


Ti ćeš sutra umrijeti. Obrati se. Vjeruj i znaj da je Bog tvoj neopisivo, neopisivo strpljiv i s najvećim budalama. Mnogi će poslije smrti željeti ući u kraljevstvo nebesko, ali neće moći. Potrebno je povjerovati dok si na zemlji. Samo to: povjerovati i umrijeti, a ako misliš da imaš vremena, tada vjeruj i uđi tako blizu kraljevstva nebeskoga da više neće postojati ta vjerojatnost da nećeš dostići ući. Uđi u Isusa. Odmah. To ti je prioritet. A ako ne uskrsneš, barem si plodno živio. Tja.

Osim toga, odgovor na ta jako teška pitanja (mo'š mislit) zna samo naš Otac nebeski.

Isus je znao sve to, ali nije mogao točno reći kada dolazi njegov čas.

U kojem trenutku života je pravi čas da umukneš? Sada. Da umreš. Sada. Da uskrsneš? E, to je nagradno pitanje. Ako si ušao u Isusa pun vjere i povjerenja, tada ti ne moram govoriti ništa. A ako si lijen kao i većina duhovno lijenih ljudi koji lažu o svojoj vjeri (budala misli da se to dvostruko isplati), pitaj se o tome kako je u Čistilištu i slavi Boga što će te provesti kroz žrvanj kad uskrsneš. Da te pouči poučljivosti i rasturi tu tvoju glupost kako bi postao DOSTOJAN kraljevstva. Inače ti ne bi tamo bilo odgovarajuće dobro, tako lijenome.

Koliko puta si se izlagao u životu? I nalagao? Kako možeš razlikovati istinu od laži ako samo lažeš. Dovoljno je da ti uglavnom vjeruješ i imaš povjerenja. Ako te drugi zaribaju, to je njihov problem. Nisu te zaribali, samo jednom su iznevjerili tvoje povjerenje. Tako ćeš znati razlikovati, vjerovanjem i povjerenjem. Vjera se mora trenirati dvadeset i četiri sata dnevno. A ti se zezaš. Brojiš mrtve, poginule, one koje nisi poznavao, koji nisu iz tvoje obitelji, nisu iz tvoje domovine. Zar ti vidiš samo smrt?

Zar na svijetu ne postoji još nešto osim smrti? Nemoj se sada izvlačiti na roditelje. Dovoljno si zreo kad već razgovaraš o patnjama i nevjeri.

Idi, čitaj Sveto pismo. Srčano i s vjerom. Niti jedan zarez nije bez veze. Pitaj se i filozofiraj do mile volje.

Kad je jabuka zrela, pada. Kad nema energije, to znači da je energija potencijalna, a kad je energija kinetička, tada izbjegavaj oštre predmete i prepirke. I zatvaraj prozore.Toliko znaju i vrapci o tvom tajnom božanstvu kojemu se diviš. Probudi se, sam se probudi. Pospremi krevet ako te mama nije uspjela naučiti. Nauči SAM, da, sam. Sam si bio kad si se rodio, sam si se derao, sam planiraš otići u kvar i u isto vrijeme kombiniraš mjesta i vremena za taj čas sastanka s nekim, sam trošiš svoj novac, za sebe živiš, sam samo za sebe i sam ćeš umrijeti.

Plakat ćeš vječno i škrgutati zubima. Imat ćeš pakleno društvo ljenjivaca . Morat ćeš se pokrenuti. I učiti.i shvatit ćeš kako je to super, ništa lakše. Samo nemoj kriviti mene za svoju nekadašnju lijenost. Sve ćeš saznati na vrijeme. 10.06.2024. 04:47 povodom jedne dosadne vjerske serije

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts