Saturday, June 15, 2024

Srce zadivljeno




 

Ljubim li te pravo, znam da ne;

nikad neće biti dovoljno toga

našega jedinstva u kojemu je sve,

sve što čini nas, čovjeka i Boga.


I kad me pritišće kritična slaboća,

kad se slabi nervi najviše napate,

bolesna mi duša, tijelo tako onemoća

da prolijevam gorke suze za te,


Istino i Pravednosti, i Ljubavi časna.

Tada veliš: „Kušnje to su, živi u nadi

da te čeka nagrada ti krasna”,

a znam da mi srce radi tebe radi.


Kada glad je na vrhuncu neviđenu,

mislim da je pravda krasti hranu.

Klanjam li se tom tuđincu postiđenu

što u meni zrije i na mome dlanu?


Zar te uopće voljeti ne mogu

kad izdržljivosti nemam, padam,

a u vjeri da se jošte klanjam tebi, Bogu?

Ima doba kad se uopće ne nadam.


Tada slušam tvoja obećanja,

zaista si utjeha mi i utvrda jaka.

Ti si mi gospodar moga okretanja

jer u našoj ljubavi tad više nisam mlaka.


Predaješ mi zaborave i brisanje duga,

tad iznova govoriš mi: ti za mene živi,

rasparaj si srce da bi bila nova, druga.

To se srce tada najslađe zadivi.

15.06.2024. 00:28




No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts