Thursday, June 27, 2024

Brza pomoć




 

Svjetlo žustro moje staze,

tako istinito kao otrežnjenje

u toj molitvi mi kad ne paze

ruke da će stići osvježenje



sveg života, mira, redoslijeda

što ga uvijek srce žeđa,

ti si Krist od svega reda

od početka, još od pređa,



nenadane duševne mi ugode

koju dobro poznajem od prije

jer su već i česte takve zgode

kao da mi srce nikad znalo nije.



Ti me izvlačiš iz duboka blata

kad po ivici tog ponora prolazim,

svjesna da tu nema srebra, zlata

i da vječnost u tebi nalazim,



ali nemam vlastite si snage

kojom bi se othrvala napastima

da opijevam časke drage

pa se pustim ponorima, napadima



kao stihoklepac koji ne zna što bi

kad u jeku nevolja i briga svih dopusti

da ga prazno rimovanje još zarobi

kao oblak crni, gusti, tusti.



To je već početak teža grijeha,

mada nije sve to crno ili bijelo

jer znam da sam potrebita lijeka

što ga žeđa biće moje cijelo.



To je bolest koja na smrt nije

jer nad blatom i nada mnom

tvoje svjetlo, Kriste, bdije

kako bi se brzo našlo sa mnom.

27.06.2024. 12:05

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts