Thursday, June 13, 2024

Izbavljena


 

Volim to što toliko me voliš,

inspiracija si moje sve duhovnosti.

Ne znam kako, drugačije ti moliš,

nismo isti u ovoj poslovnosti.


Volim pjesme poslušati,

duh u meni pjevao bi stalno.

Volim s tobom nešto pokušati

jer ti nisi bacio me u korito kalno;


neprekidno bistra oko mene rijeka,

staze kamenjara za ranjene stope,

a u svemu tome tvoja ljubav meka

rad' koje se ruke, kapci mi utope


i uranjaju u hladno istinito stanje.

Sve je tako divno, sunčanje prelijepo

za stvorenje koje nekad bilo je najmanje,

dok se oblikovalo u drvlje slijepo.


Sada nastala sam ja, a rodih se davno,

prije tri desetine ljeta ti si me za sebe rodio,

primilo me tvoje ime, beskrajno i slavno,

predalo me proroku koji me iz trnja vodio


dozivanjem nježnim i desnicom snažnom

kojom me je povukao kao janje iz bunara.

Svaki korak, sve to čini mi se riječju važnom.

Šetnja tvojim kušnjama me nikad ne umara.


Hvalit ću te, vječnu ljubav uzvratiti u skromnosti,

u nedostojnosti koju uopće ti ne vidiš u meni.

Proroci me podučavaju da poslušam u pomnosti

sve što govoriš mi, Duše Sveti, u toj našoj sjeni.

13.06.2024. 16:21



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts