Monday, June 24, 2024

Sladak život

 


Spustila sam svoje mreže,

pokrpane malo,

i predala molitve svježe

koliko je stalo


u te vremenske okvire

koji kneževati hoće,

ali rogovi im vire

rad' moje slaboće.


Stoga molim jače,

svjesnije i revno,

svaka koji plače

blagoslivljam dnevno.


Sve njih šaljem van,

van iz moga vidokruga

jer u Kristu imam stan

poput lanetova luga,


ali obaveze tvore,

zovu neprekidno

da mi se zatvore

obzori i polje vidno.


Kao da te ne znam

i tvoje strpljenje sa mnom;

moje mreže i moj plam

uvijek stignu za mnom.


I gdje ljeto stanuje,

tu je i naš dom.

Srce mi ne samuje

niti kad je mreža lom,


niti kad možda ne grizu

skakutave plave ribice,

niti kada sporo stižu

od te jave ptice.


Ta, sve je to u nama

jer smo skitnice u svijetu

koji nema toga plama

i ne poznaje poetu.


Sve ti dajem, Isuse, Bože moj

da načiniš što te volja;

za te ne odustaje ni sluga tvoj

rad' života slatka, bolja.

24.06.2024. 14:51


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts