Saturday, June 22, 2024

Pozdravi daljine

 


Moji snovi više nisu moji,

opor miris dima od duhana

obuzeo mi je svakodnevnost

u svim pokretima, ako ima koji;

ne mogu ni doći do dućana,

tolika je na mom tavanu sad revnost.


Iz daljina stiže lahor od blaženstva,

nosi mirise od oceana i od mora

dok na žalu netko kamenčiće gazi.

Šaljem tamo malo svoga ženstva,

malo pijeska što se trusi odozgora

i dok Djevica u molitvi na mene pazi.


Imam kamenje u škrinjici od uspomena

što u duši mojoj časno mjesto drži.

Svakoj plaži dobro dođu sve te tvorevine.

Vjetar nosi poruke od opomena

pa se trzam kao da me ono sunce prži,

a zapravo, tu sam sama usred piljevine.


Hvala, majčice ti, koja me prisjećaš

da je molitva neizvršena

i da sam se izgubila sva od jake treme.

Ti za mene, ti i sa mnom sve osjećaš

jer si duša čista, savršena

koja pomaže mi nosit svoje breme.


Ti ćeš reći Duhu Svetom

neka nosi moje pozdrave daljine,

moje poljupce i zagrljaje za taj žal

što mi pada na pamet i s ljetom.

Kiše past će uskoro s visine,

a mi doći ćemo svi na vrijeme za tvoj bal.

22.06.2024. 13:17



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts