Sunday, June 23, 2024

Etika profita

 



Kriste, teško živi tvoja ovca,

ti, Pastiru jedini i mio;

sad me tišti pitanje novca

bez koja si uvijek bio.


Ljubav tvoja profitirala

neizmjerno, učinkovito;

duša bi te profilirala

da i ona spozna to.


Uplate ti kontempliram,

dijeljenjem si zbrajao

kao i ja kada sviram.

Nikad, nikad nisi zdvajao.


Uzimanjem si ozdravljao

jer su boli propale u negativu.

Nisi nikad zapostavljao

niti jednu dušu živu.


Mali novčić dade udovica

i oplodi vječnost svoju.

Radost nosi golubica

koja gleda Muku tvoju.


Napredna ti ekonomija,

a njome i zemlju spasiš.

Naše profiterstvo sebe opija,

a ti siromaštvo krasiš.


Duša će se tražiti još ove noći

i za račun ćeš je upitati.

A meni tvoj Duh još daje moći,

želi mi se uplitati


u račune i u pravednost miline

kojoj neću htjeti odoljeti.

I pokrivat će me plaštem od siline

da bih mogla bolje voljeti.

23.06.2024. 18:35


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts