Wednesday, June 12, 2024

Plodna baština

 



Tvoja riječ mi prisna

nakon svih tih dana

kao ova pjesma kišna.

Da je vino, da je Kana



pa da otvoriš mi pute

u kraljevstvo svoje

da dodirnem tvoje skute

gdje se ruke roje



tvojih sljedbenika

i vjernih ti učenika,

grešnika i bolesnika,

sve budućih mučenika.



Eh, da nježnost mi podariš

što je srce Majke ima,

da mi život ne pokvariš

što je tako težak svima.



Ti si mi Baština i Čaša,

bar još jednom opet me se sjeti

poslije spora rastajanja naša

kad su bili ovdje i svi sveti.



Da ti milosrđe još pohodim

kakvo dijelila bih poput srebra;

da se opet ja porodim

tu, iz tvoga probodena rebra



i da stvaram beskonačno

dobre želje, dobru volju;

da mi srce bude probitačno

i da spoznam nadu bolju.

12.06.2024. 20:45





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts