Sunday, June 2, 2024

Komadić Mane


 

Upotrijebi me, Bože moj,

ispusti me sred života

da poželim poziv tvoj,

da me preplavi mekota


zato što sam ljudsko biće

i što tebe imam za svog Boga

koji daje da mi svjetlo sviće

usred sljepila i zaborava moga.


Zato što mi nadu gajiš

u mom srcu zubatome

i u duši mojoj sjajiš

gdje su emocije trome.


Tvoja prolivena krv je hrana

mojim kostima i mome duhu

kao što je grešnicima Mana

koji pobjegoše egipatskom kruhu.


To je nama milo sjedinjenje

jer si sjetio se maknuti mi sjene,

jer si platio mi otkupljenje

kojim daješ se bez cijene.


Ti si žrtva moja

vječno da ti plaćam

godine bez broja,

da se nikad ne odvraćam.


Ti si preokrenuo me svu,

makar sva sam bila polomljena

kao staklo na tvrdome tlu,

ali sad sam tvoja, svijetu odlomljena.

02.06.2024. 12:58


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts