Saturday, April 15, 2017

Rođendan


Ratno vrijeme, vrijeme moga rođendana;
vrijeme kada mladi janjci se krštavaju.
Vrijeme kada zreli smo od napada i obrana,
vrijeme umiranja kad nas uništavaju

i baš zbog svega toga dobili smo rajsku pozivnicu.
Ne da nam se proslaviti Vazmene blagdane,
Uskrs, krizme, blagovati žrtvu pričesnicu
jer smo i od rata i od mira sačinili svagdane.

Mnogi ratovi su započeli i na pomolu je novi,
Vazam mora biti sav u krvi, zna se.
Mnogi jaja prebojavaju, bomba morem plovi,
a mnogi je pograbio sve što ima za se.

Stiglo vrijeme sebičnosti, a stigao je i Krist
zadnjeg časa ovoj prebogatoj eri
da nam još jednom pokaže što je život čist,
bez ikakva umiranja janjaca i zvijeri.

Neće svatko priznati da jednaki smo svi,
a svi reći će da ratovima nema kraja
i propustiti se založiti za život ljubavi:
"nisam kriv što otišli smo daleko od raja".

Nitko ne može predvidjeti kamo sve to vodi,
sve te uvrede i ogovaranja, i zloba,
a čudno bi bilo da iz svega tog se ne izrodi
rat na ratove i nuklearna proba.

Danomice opraštam se sa životom, ovim svijetom,
iz noći u noć ja još uvijek živim u zahvalnosti.
Hvala Ti, Bože, za našu obljetnicu ovim ljetom;
samo, kad odem, vrati meni dane odanosti

kad sam s majkom, s lutkama razgovarala,
kad je nada bila ponizna i velika,
kad sam i ja baš za svako malo prigovarala,
kad sam zadržala pjesmu glavnog lika

kao da već tada saznali smo buduće nam pozive:
sada Majku, Gospu našu po svem svijetu molimo,
sada lutke su nam roboti što dolaze na prozive,
sada pljačkamo, a protestiramo jer kao puno mira volimo.

Samo želimo se uništiti, šalje svatko svakoga na muke
gdje je plač i škrgut zubiju, i pakleno more;
krvlju Tvojom isprat ćemo sjećanja i prljave ruke
jer bez Tebe bilo bi nam još i puno gore.
‎subota, ‎15. ‎travnja ‎2017. 00:22:29

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts