Tuesday, April 4, 2017

Pomirite se s Bogom


"Same sebe ispitujte, jeste li u vjeri! Same sebe provjeravajte! Zar ne spoznajete sami sebe: da je Isus Krist u vama? Inače niste prâvi (Druga Poslanica Svetoga Pavla apostola Korinćanima, glava 13, redak 5)". 

Glava I Leviticus 17
Bože moj, Gospodine moj, Ti bez mojega pokajanja, mojega prinosa u sakramentu Pomirenja, ne bi mogao dati sebe, pretvoriti moju riječ i moj zemaljski kruh u svoju Besjedu kojom me čitavu posvećuješ te u meni Evina ostavština postaje Marijino blago, te ja izlazim iz svojega zemaljskoga života, iz svojega Predšatora i ulazim u Tvoje Prebivalište kako bi me Ti mogao posvetiti i učiniti moj besmrtni dio zaista mojim vječnim životom u Tebi. Jer ako si me stvorio, tada sigurno neka besmrtnost opstaje u meni i u najvećem grijehu, ne može ne biti besmrtno što si Ti, Stvoritelju Svevišnji, načinio. Kako bih postala svjesna toga, kako bih svojom vlastitom ljudskom voljom prionula više uz Tebe, moram od naravi svoje ući u Tvoje nadnaravne prostore, iz siromašne i puste besmrtnosti u bogatstvo vječnoga života, a to bogatstvo Krv je Tvoja i Tijelo Tvoje, to je Riječ i Život, Kruh života i Piće duhovno.
Kao Tvoje dijete ja moram prohodati i progovoriti.
Knjiga Levitskoga zakona, glava 17, redak 1-5
1
IV. ZAKON SVETOSTI

Jedno Prebivalište – jedan žrtvenik
Jahve reče Mojsiju: 2»Govori Aronu, njegovim sinovima i svim Izraelcima te im reci: ‘Evo što je zapovjedio Jahve: 3svaki onaj od Izraelova doma koji u taboru ili izvan tabora zakolje vola, ili ovcu, ili kozu, 4a ne donese ih na ulaz u Šator sastanka da se prinesu na dar Jahvi pred njegovim Prebivalištem, svaki takav neka je odgovoran: prolio je krv i neka se odstrani iz svoga naroda.’ 5Zato neka Izraelci svoje žrtve koje bi htjeli klati vani u polju dovedu na ulaz u Šator sastanka, k svećeniku, i neka ih prinose kao žrtve pričesnice.
i Knjiga Levitkoga zakona, glava 17, redak 10-15
10
Zabrana blagovanja krvi
»Nadalje, protiv svakoga pojedinca od Izraelova doma, a tako i protiv svakoga pridošlice među vama koji bi blagovao bilo kakvu krv, ja ću se okrenuti, svakoga tko blaguje krv odstranit ću iz njegova naroda. 11Jer je život živoga bića u krvi. Tu krv ja sam vama dao da na žrtveniku njome obavljate obred pomirenja za svoje živote. Jer krv je ono što ispašta za život. 12Zato sam kazao Izraelcima: neka nitko od vas ne jede krvi; neka ni stranac koji među vama bude ne jede krvi.
13Tko god, Izraelac ili stranac koji među vama boravi, uhvati u lovu kakvu zvijer ili pticu što se može jesti neka joj prolije krv i zatrpa zemljom. 14Jer život svakoga živog bića jest njegova krv. Zato sam i rekao Izraelcima: ne smijete jesti krvi ni od kakva živog bića, jer život svakoga živog bića jest njegova krv. Tko god je bude jeo, neka se odstrani.
15Tko bi god, Izraelac ili stranac, jeo što je uginulo ili što su zvijeri rastrgale neka opere svoju odjeću, u vodi se okupa i ostane nečistim do večeri. Tada će postati čist. 16Ali ako je ne opere i ne okupa svoga tijela, neka snosi posljedice svoje krivnje.«
---------------------------------------------------------------------

Glava II Prvi i drugi Šator
Isuse moj, Bože moj, svaka mi je riječ dragocjena, svakom svojom riječju sebi sudim, a Ti me od toga suda savjesti spašavaš. Kao što je u Starom zavjetu bilo neophodno slijediti zakone, tako u Novom zavjetu koji govori o Tebi neophodno je slijediti Tvoje posvećenje jer inače sam rob zakona, a zakon se sastavlja tek nakon što se pojavi krimen koji je uvijek ispred zakona, ali bez svijesti o tome da je grijeh. Kada postanem svjesna svoje sirovosti, sirovosti moga života, i to uz pomoć Zakona Tvojega u savjesti, tek tada mogu zaista primiti posvećenje od Tebe i ući u vječni život s Tobom, u naše zajedništvo svetoga života u sakramentu Euharistije. Ti me tada oplođuješ, Ti me oplemenjuješ te sjajim kao najljepši sjaj.
Inače sam prebliska ljudima i životima naraštaja ovoga gdje prevladava prolijevanje krvi, prolijevanje života, rasipanje i nemarno postupanje prema svetosti, a to je život.
Poslanica Hebrejima, glava 9,redak 6-10
6Pošto je to tako uređeno, u prvi Šator stalno ulaze svećenici obavljati bogoslužje, 7a u drugi jednom godišnje samo veliki svećenik, i to ne bez krvi koju prinosi za sebe i za nepažnje naroda. 8Time Duh Sveti očituje da još nije otkriven put u Svetinju dok još postoji prvi Šator. 9To je slika za sadašnje vrijeme: prinose se darovi i žrtve koje ne mogu u savjesti usavršiti bogoslužnika – 10sve same na ićima i pićima i raznim pranjima utemeljene tjelesne uredbe, nametnute do časa ispravka.
--------------------------------------------------------------------------
Glava III Meso idola i blagovanje krvi
Ono što ostaje od mene, od čistoće običnoga i zemaljskoga života, od života po zakonu tada je zemaljski život sam po sebi, život među ljudima, životinjama i biljkama, život pod suncem i mjesecom, život nagonski, život bez moje svijesti i bez moje volje jer moja se svjesna volja da se priklonim volji Tvojoj ne razvija po zakonu već po ljubavi, a to je posvećenje Tvoje koji si Ljubav sama. Ostaje iza mene prinošenje žrtava praznovjernih i poklonstvo najrazličitijim lažnim bogovima. To je "meso idola" i "blagovanje udavljenoga".
Djela apostolska, glava 15,redak 20-21
19Zato smatram da ne valja dodijavati onima koji se s poganstva obraćaju k Bogu, 20nego im poručiti da se uzdržavaju od mesa okaljana idolima, od bludništva, od udavljenoga i od krvi. 21Ta Mojsije od pradavnih naraštaja ima po gradovima propovjednike koji ga u sinagogama svake subote čitaju.«
Udavljeno je sve što nije ubijeno iz velike potrebe jer ako gotovo bezbolno ubijem životinju da bih se prehranila, to je prirodna potreba, a ako ubijam iz mržnje, to je grijeh. Ako blagujem Tijelo Tvoje, a ne provodim u život volju Tvoju i ako blagujem Tvoju Krv, a ne slušam i ne vršim Tvojih riječi, tada sam više poganin i stara Eva koja rasipa bogatstva i život koji mi daruješ u izobilju dok slijedim Novu Evu, Bogorodicu Mariju.

Spoznajem sebe jedino u Tebi, Kriste moj; jedino u Tebi razlikujem staroga čovjeka prirode od posvećene osobe novoga života vječnoga.
Evanđelje po Ivanu, glava 8, redak 21-24
21
Upozorenje nevjernim Židovima
Reče im ponovno Isus:
»Ja odlazim,
a vi ćete me tražiti
i u svojem ćete grijehu umrijeti.
Kamo ja odlazim,
vi ne možete doći.«

22Židovi se nato stanu pitati: »Da se možda ne kani ubiti kad govori: ‘Kamo ja odlazim, vi ne možete doći’?« 23A Isus nastavi:
»Vi ste odozdol,
ja sam odozgor.
Vi ste od ovoga svijeta,
a ja nisam od ovoga svijeta.
24Stoga vam i rekoh:
‘Umrijet ćete u grijesima svojim.’
Uistinu, ako ne povjerujete da Ja jesam,
umrijet ćete u grijesima svojim.«

Svaki dan umirem u grijesima, svakoga časa ponovo živim, ali ne više onakva.

Druga Poslanica Svetoga Pavla apostola Korinćanima, glava 5, redak 20
20Kristovi smo dakle poslanici; Bog vas po nama nagovara. Umjesto Krista zaklinjemo: dajte, pomirite se s Bogom!

I kajem se od svega srca što uvrijedih Tebe, Boga, najveće i najmilije Dobro. Mrzim sve svoje grijehe. Čvrsto odlučujem da ću se popraviti i da neću više griješiti. Odriješi me od grijeha mojih u ime Oca našega, u ime Sina i u ime Duha Svetoga, koji živiš i kraljuješ u vijeke vjekova, Amen. ‎utorak, ‎4. ‎travnja ‎2017. 08:25:28

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts