Wednesday, September 26, 2018

Zov iz pepela i blata


Sastavnice zraka, vode, zemlje, vatre
nalaze u meni zakon živi, kretanje;
zemlja i voda u meni uzdišu i snatre,
iščekuju Tvoj dolazak, naše susretanje

jer bez vatre svoje što li sam i tko;
blatna duša moja, pepeo u blatu,
dahom Boga diše neostvarivo
sve dok se ne izgubi u zlatu

sjajne mjesečine što ne daje sna.
Suha čežnja ne da se probuditi,
ona ranim buđenjem nesretna je sva,
ništa ne može života joj pobuditi.

Kad na Tebe pomislim, molba cvate,
čekanje se pretvara u žarko iskanje,
makar crne sjene noći riječ mi blate;
duša samo osjeća u grlu stiskanje

jer bez Tvoje ljubavi kamo idem, gdje sam;
blatno srce moje muca, ne govori,
možda ispjevat ću Tebi neku pjesan
makar led me tu, na duši mori.

Vatra Tvoja, životna mi snaga i jačina
stižu s molitvama koje teško dišu,
zapinju na usnama poput izgorjela plina;
grijesi moji sjene zidovima rišu.

Hvala Ti, Gospodine, za sve što si mi dao,
možda moje stanje znači osluškivanje;
Ti ne koriš mene, Ti si me od prije znao
kada nisam ugledala još ni svjetlo danje.
‎26. ‎rujna ‎2018. 03:31:47

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts