Monday, September 3, 2018

Trs


"Ja sam trs,
vi loze.
Tko ostaje u meni i ja u njemu,
taj donosi mnogo roda.
Uistinu, bez mene ne možete učiniti ništa." Iv 15,5

Vapaji i molitve udovica, siročadi,
ubogih i siromaha, bolesnika
mirisne su poput tamjana što Bogu kadi
i za gluhe zvuk su, i za slijepe slika.

Svi što vide ne vjeruju da je moguće,
onaj što galami ne može se sjetiti,
ali te su molitve sve plodne, vruće,
zrele su i mogu čovjeka posvetiti.

U općinstvu svetih i u društvu anđela,
gdje svi Boga trebaju i mole Ga, zazivaju,
glasi, zvuci putuju i, poput strijela,
po  prostranstvima s lakoćom plivaju.

Molitve su takve u ljubavi Boga, istinite
jer je riječ i jeka Boga predivna i moćna
u kojoj se sve događa poput pjesme skrite;
ne čuju to bića tame i stvorenja noćna,

ne čuju to bogataši dana, opaki i zli
i ne vide oni što su ogrezli u mrsu;
nebesnici znaju i ubogi zemnici svi
da su oni loze plodne na tom Trsu.
‎03. ‎rujna ‎2018. 01:51:00

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts