Thursday, September 20, 2018

Suza


Proći ću ti pokraj dragih dvora,
pokraj gradova i ponad zlatnih dolova;
evo, trči dijete odozgora,
radosno postiže mnogo sjajnih golova.

Uhitili su nekog poštenjačinu za vrat
da mu sude, da mu pravo sude,
a dijete mu postalo stariji brat;
jednog dana ostat ćemo samo lude.

Vidjela sam mnoge lijepe djeve,
počela je škola za pačiće male;
starci svoje vinograde plijeve,
mirno žive, vjeruj mi, bez šale.

Pjevačice kopiraju klasike velje,
ne napišu čija je dionica;
u kantinama se služi slatko zelje,
pjesma moja tu je sudionica.

Dušo Kristova, sada me posveti,
Tijelo Kristovo, sada mene spasi;
dan mi dođe naporan, proleti;
Presveti moj Bože, sada me opaši

svojim slavnim mačevima milosrđa,
stavi mi kapuljaču na tjeme,
i pokopaj zadnje tračke moga srđa;
već je za nas stiglo vrijeme.

Pozdravljam te, dragi, dragi brate,
blago se pripremam za veliku čast,
i na šutnju, i na molitvicu za te;
večeras će još i suza s mene past.
‎20. ‎rujna ‎2018. 17:51:42

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts