Tuesday, September 4, 2018

Božansko očitovanje


"I ne žalostite Duha Svetoga, Božjega, kojim ste opečaćeni za Dan otkupljenja!" Ef 4,30 

U tjeskobi ja sam kritizirala,
u velikoj stisci izgorjela trpnjom,
same provokacije sam izabirala
jer se nisam opremila strpnjom,

a sada sam Duhu Tvome slična,
možda samo po vanjštini
jer još nisam zrela, niti vična
uzdići se k Tebi u prašini.

Daj mi još od svoga lijeka,
molim Te za mile, drage
da mi duša nije prijeka
i da nosim dlane blage;

da Te bolje čujem i pažljivije slušam
ona duhovna sva blaga, neizmjerja,
da od Duha još i više kušam
i da vodi me do pravovjerja.

Misao me Tvoja, Kriste, zove
kao ptiča, kao uzdrhtalu srnu,
poput neke rijeke mlade, nove
koja prekrila je zemlju crnu

pod kojom sam ostavila zloću;
ali ona viri, trga se i vuče
dok ja Tebe izmoliti hoću
sva ta blaga što u meni muče.

Tvoj je šapat jači od sve buke,
Tvoje srce namisli mi svoje veli
koje padaju na moje uzdignute ruke
pa mi savršene dokaze podijeli.
‎04. ‎rujna ‎2018. 19:09:45

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts