Saturday, September 15, 2018

Molitveni život


"Ištite i dat će vam se! Tražite i naći ćete! Kucajte i otvorit će vam se!" Mt 7,7

I tebe napuštam svakog dana,
svakog dana ja se tebi vraćam
kada miluje me zora razlistana
pa se kao žedna zagovora laćam

da bih molila za svoje i za tuđe,
za sve neprijatelje duše moje;
kako ne bih tada imala to oruđe
kojim zagovaram i najdraže svoje.

I na tebe mislim svake noći,
svaka večer donosi mi nemir
koji kao neće nikad proći,
ali ipak prostrem se kroz svemir.

Molitve su moje utjeha za puno toga,
one najjači su čini koje duša može,
tako jaka, velika i snažna službenica Boga;
ona spaja tamo gdje se mnogi glože.

Molitve se vrate kao sveti bumerang
što ga šalje dijete kao papirnoga zmaja
te on leti u visine još na neki viši rang 
pa tad višestruko pada blagoslov mi odaja

jer blagoslovi pute se beskrajnošću
koju ne vidim i ne znam, ali Bog je tu
da me šalje svakojaku s trajnošću,
da poništi čudom svaku moju nevolju.

Svega toga što ti pričam bez mog Boga nema,
On je sjajan, čini zahvate u svakoj pori;
On se laća mačeva i utjehu mi laku priprema
svojom oštrom riječju kada progovori.
‎15. ‎rujna ‎2018. 19:30:58

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts