Saturday, September 1, 2018

Obrezanje srca


"Onaj koji otpoče u vama dobro djelo, dovršit će ga do Dana Krista Isusa" Fil 1,6

Blagoslovi moji kao da mi srce razderaše,
ono Srcu Isusovu blisko iskrvari 
dok mi zvonki glas od Boga govoraše:
veliki su ulozi i ljudski dari,

ali ponajviše promjena mentaliteta;
tvoje oko mora gledati u poniznosti
sve te dobrobiti samo tvoga svijeta
pa ćeš znati sve vrednote običnosti,

sve te vrijednosti što zadužuju za dalje.
Što je više talenata, veća odgovornost;
tvoje te spoznanje promišljanju šalje
koje razdire ti srce, daje blagotvornost.

Tek tada ćeš krenuti u obrezanje srca,
to je obraćenje istinsko u samoj srži,
od tih napora ti dah u bubrezima grca,
ali milosrđe Božje napore ti drži.

Svejedno je kakve nosiš odore,
kakva dobra djela naumila si činiti
ako ne razmišljaš o tom što je gore,
ako samoj sebi sveticu ćeš hiniti

jer si dotakla se izobilja sveta.
Kako tamno svijetli Pravednosti sjaj,
kako blizu same srži leže iskušenja kleta,
kako velike su muke koje obećaju raj!

Smiluj mi se, blago Srce Isusovo,
primi srce koje ne zna izmoliti bolje;
preokreni me, odvrati, uzmi srce ovo
i načini drugo od premilosrdne svoje volje. 
‎01. ‎rujna ‎2018. 15:10:34

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts