Friday, September 7, 2018

Duše dobre volje


Čekaju Te kad ćeš doći,
misle sve će biti rukom odneseno
kao paperje u vedroj noći,
da će gledati u nebo sneno.

Ne vide Te, ne čuju Ti glasa,
mrze ovaj preširoki svijet,
žele dokopati blaga se i spasa,
a ne trpit' ili mrijet.

Ti si Budućnost, Ti si pokraj mene,
u meni razaraš sve što mrtvo je i prazno
i potičeš kao sunce moje podaničko zrenje
koje raste kao krošnja, bilje razno.

Ti me nalaziš u najvećoj tjeskobi
da mi otireš sve unutarnje suze boli
kakva uvijek prati dušu da porobi
sve što u meni Te kao Kralja voli,

Ti me vijekom spašavaš u ranom času.
Sad odnesi moju dušu dobre volje,
Isuse, Ti, moje Kraljevstvo i Spasu,
gdje se mir i ljubav slave ponajbolje.
‎07. ‎rujna ‎2018. 07:21:29

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts