Saturday, September 29, 2018

Očisti mi prljav prah


Pjesmu koja ne valja
spremam kao zalog
gdje je tama najdalja,
al' sve vidi Bog.

Stih mi okrutan i zao,
malo curi to iz mene,
a Bog sve je znao;
to su žive uspomene.

Molim anđele da smaknu
svaki trag od zala
koji nekad me dotaknu
kao pjesma mala;

molim anđele nek skinu
s moje duše prljav prah
da mi dušu k sebi vinu
gdje bih nosit' svježi dah.

Sada im je proslava,
neka u mom srcu sjaje
da je najsjajnija njima slava
što je vijekom taje

jer tad' Bogu neće niti stići
loše vijesti s moje strane.
Ako treba, anđeli će sići
slomiti mi trule grane.

Rafaele, liječi dušu moju;
Gabriele, Božja snago,
priđite mi sad u boju,
nek mi život padne blago.

Mihaele, slavni pobjedniče,
sačuvaj mi pjesmu čistu
protiv zvijeri koja riče;
nosi molbe moje Kristu.
‎29. ‎rujna ‎2018. 03:59


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts