Saturday, September 1, 2018

Ljepote smilovanja Tvoga


Miserere Mei Deus
Vrati me, Kriste, u one odaje
gdje smo mi zajedno vina pili,
gdje se obilno duši života daje
i gdje su mi srce i bubrezi bili;

donesi  pred oči mi nevolje spas
jer su mi ruke kao u ropkinje,
jer me izdaje sada moj vlastiti glas.
Grijeh moj i padovi mene kinje.

Bezakonje svoje priznajem,
u noći Te dušom svojom tražim,
svoje Ti grijehe predajem
da milošću Tvojom si tugu ublažim

i da nestanu bezlični strahovi moji
kakve mi nose prilike nove.
Neka skrenu neznani putevi Tvoji
na put moj, na vapaje ove.

Stopa mi moja posrtati stade,
okrenuh se od Tvoga pogleda milog
jer me slaboća moje krhke nade
baci u bezdane gdje nije Ti log.

Ni šišmiš ne leti tmurnim svodom,
niti se čuju mačke, nit' lutaju vuci;
ni ljudi ne smetaju svojim hodom.
Ti me sad, Bože, k sebi privuci

da pobjegne duša iz more ove.
Poslušaj, usliši mi vapaj nesretan,
moja Te duša šapatom zove,
neka me Tvojom pronađe dan.
‎01. ‎rujna ‎2018. 02:10

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts