Sunday, September 16, 2018

Život moj


Bezbolan trenutak,
popraćen smetnjama
i nadahnuća vrutak
u sporim šetnjama.

Anđeoski vrtovi
i visovi strmi
kao tanki vrhovi
gdje sijeva i grmi.

Oaza mira, preširoka,
dar i nagrada
svetoga Boka
izvan Grada.

Grešni, previše grešni,
obični, prosječni
i pomalo smiješni,
u koritu protječni

gdje se rijeka rumeni
božanskim zrncima
i struja se pjeni,
nastala trncima

jer pijemo Krvi svete,
Božjega Duha
i svi se posvete,
blagujuć' Tijelo živoga Kruha.

Nismo zaslužni ti i ja
za Blagdan i sveč,
naša Kalvarija
samo je ljudska riječ.

Ako odustanem,
nema Golgote,
a čeznuti stanem
i uzdah se ote

jer znam za Vrata
kroz koja mi proći,
poslije mira i rata
bez tebe doći,

pred anđele stati
ili poklecnuti,
ili dopuzati,
srca im štrecnuti.

Nije žrtva
već ljubav u cvatu,
nikada mrtva,
makar u ratu,

najviši vrh duše moje.
Blagoslov tvoj
grlice poje,
a život moj.

‎16.‎09.‎2018. 20:41


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts