Sunday, September 16, 2018

Breme Isusovo


"Dođite k meni svi koji ste izmoreni i opterećeni i ja ću vas odmoriti. 29Uzmite jaram moj na sebe, učite se od mene jer sam krotka i ponizna srca i naći ćete spokoj dušama svojim. 30Uistinu, jaram je moj sladak i breme moje lako." Mt 11,28-30

Sumorna je noćas ova duša moja,
snage ne postoje za život normale,
ali kad je bilo da ne remeti se broja,
kad je bio savršeni život duše male.

Nismo ovdje da uživamo u sreći
već smo putujuća Crkva Bogu svomu,
a na putu nalaze se tati, manji, veći,
koji pokrali bi blaga svakom domu.

Kako je blažen onaj sveti čas
kada duša zna da u milosti hodi,
kad je sasvim sigurna u spas,
kad je volja Boga putem vodi.

Breme Isusovo uprtila duša na se,
s olakšanjem gleda ovaj nevoljni svijet
koji sam si želi izmisliti spase;
duša, laka kao pahulja, popravlja svoj let.

Breme Boga Njezinoga jako je lako,
mir životu daje, hranu ne otima;
kad bi barem ovo znalo biće svako
da duša u Bogu svome svaku sreću prima.
‎16. ‎rujna ‎2018. 02:11:28


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts