Saturday, September 8, 2018

Majčinska suza


Zagovore tvoje dovoljno ne poštujem,
ali ti me ipak ljubiš, Majčice premila.
Opirem se ugađanju ti kao da ne čujem,
a znam dobro da si uvijek sa mnom bila.

Sva si prozirna za mene i do Krista stižeš,
s tvojom pomoći sam nenavikla biti,
a znam dobro da ne koriš, da ne grizeš
i da s tobom mogu smjele snove sniti.

U tajnosti srdaca naših sva se rasplinjavam,
sve ti priznajem što neću, što mi duša hoće
makar mislim da ti Sina grubošću ranjavam,
makar posreduješ mi od velike slatkoće.

Od početka molim pokraj časne tvoje krune
materinjim jezikom i jezikom svih svetih
i moje se ruke, makar skliske, obilato pune;
priznajem ti moć i snagu protiv sluga kletih.

Grijesi moji ne znaju ti sve te tvoje tajne,
ali ti me poznaš makar nevina i čista;
primi zahvalnicu moju i čestitke sjajne,
kapni melem-suzu za mog Boga Krista.
‎08. ‎rujna ‎2018. 16:36:51

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts