Wednesday, September 5, 2018

Moja slatka robija


Napisat ću ti sve najgore,
a ti onda vidi moju radost
kada čuješ kakve brige mene more,
što je mog života blagost.

Siromašak već odavno,
navikla sam na to stanje;
koji mimoilaze me vide ravno,
misle da od mene beru manje

i da bogatašica sam sretna,
da sam zdrava kao dren,
mlađahna i vedra, berićetna;
sve mi prođe kao tren

pa i molitva u srcu mome
jer mi nije teška nego leti,
daleko je svijetu tome
kojega se vrlo rijetko sjeti,

samo kada slavi Božja stvorenja.
U njima je Bog moj Jedan
kao što je i u žiži ostvarenja;
svaki tren je meni vrijedan

jer još samo malo imam daha.
Patim i od ismijavanja,
progona i bolesnoga straha;
nikad neću znati isklijavanja

za kojim sam išla sveg života svoga.
To je moja ponajveća fobija
koje rješava me uskrsnuće Boga.
Eto, to je slatka moja robija.
‎05. ‎rujna ‎2018. 14:41:48

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts