Sunday, March 1, 2015

Ljubi bližnjega


Ljubi bližnjega

Uklonila sam časkom iz vidokruga tvoj lik,
čak dozivala sam Duha Svetog
koji tako mi je nepoznat i raznolik
da u sebi strašnog lažca sretoh.

Eto što se događa u grešnicima,
nitko ih naučio nije
kako sveta ljubav dolazi svim bijednicima,
oholicama se skrije,

skepticima nikad stići neće.
Ja sam tebe srela,
rekli bi da imala sam sreće.
Ipak ja sam više htjela,

ohole zadobila sam prohtjeve.
Vrati mi se, Zemljanine,
bez tebe ni ne znam cilja potjere,
kraj tebe mi odmah sunce sine.

Znaš me kada skrušena sam, Sokole,
a ja sjećam se svih povrataka.
Slavit ćemo žetve skore,
žetve prepune podataka

koje dobivamo baš od Duha Sveta.
Eto, tu je bila moja greška,
samoćom sam bila speta,
prazna ostala je srca klijetka,

ali sada znam da uvijek moliš za mene.
Da sam tebe samo poželjela,
dobila bih nazad onu strast što krene
kao rosa Duha rađati nam sveta djela.
01.03.2015.  02:46


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts