Monday, March 2, 2015

Život pokraj rijeke


Život pokraj rijeke

Dijelove ću svog života neke
ostaviti nekako sa strane
i razbacati ih pokraj rijeke
gdje se nalaze sve greške i mane

koje ljudi odbacuju i pronalaze,
a često ih iznova pregledavaju
kada nespokojno tamo zalaze
jer si uvijek iznova spoznavaju

vezanost za uzroke svojih neuspjeha.
Ni ja ne mogu zaboraviti
da ponekad bacala me rijeka
kao da me teži popraviti.

Ne znam samo da li mogu sjesti
i ostati sama na toj grudi,
ostaviti tugu, muke i bolesti
jer ta rijeka, to su živi ljudi.

Sasvim sama tamo bih ostala
da iz mene nikne neki dar
i sve greške tad bih dala
da ih nosi rijeke Gospodar.

Znam da tada života bi nestalo
jer bez mana nema niti popravaka,
niti ljudi do kojih mi je stalo;
  stoga živim radi povrataka

pa neka me nosi ova živa rijeka,
nove greške ili mana mala
tamo gdje Gospodar na me čeka
da mu kažem kome dar sam dala.
02.03.2015. 19:40


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts