Thursday, March 12, 2015

Ti si mi sve

Ti si mi sve

U Tebi, Gospodine, ja nisam predodređena
za lake suze i za čvrste uze,
za lake pličine i za teške mučnine
nego osjećam, drugome sam podređena.
Za staze duže i za staze uže,
za velike pučine i za trice i kučine

ulažem svu snagu svoju i popuštam svakom boju;
i snagu bremenitu, i snagu plemenitu,
i za ljude siromašne, i za ljude pustopašne.
Kada sve bi meni stajalo na broju,
i kad težim svemu skritu, i kad bježim vremenitu,
dobila bih i riječi izdašne, i riječi strašne.

Sve je to u jednom, sve si to Ti.
Ti si Čovjek speti i Bog si raspeti,
Ljubavnik sveti i Pobjednik kleti.
I sve sam tako u Tebi niža ja.
I žena privlačna, i žena rastresena,
i žena ponižena, i duša puka Izraela.

I mi smo jedno, ja u Tebi i Ti u meni,
Izrael u meni i Ti u Ocu našem.
I sve je oko mene također savršeno
makar puno toga nekako u sjeni,
makar često se i svetošću opašem.
Mi smo svi Ti djelo završeno.
11.02.2015. 19:12


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts