Tuesday, March 17, 2015

Razlog nade


Razlog nade

Na veliku radost onih koji ljube,
na novi život nagrada dolazi njima
koji se nisu sablaznili obične gube
i smiju se nazvati vjernima.

Nagrada je stvorena još prije proreknuća,
ona je prva i zbog nje su životi
iako dolazi tek nakon svanuća
kada se posljednja sumnja ljubavlju kroti.

Tek poslije je nastala guba i lanci,
i kušnje, sablazni i priviđenja,
tek poslije se biraju žrtveni janjci
za opravdanje i za spas Proviđenja.

Nagrada je visina, prikladna za pad
da bi se duša prisjećala slasti,
a ne samo zato da poštuje trud i rad;
samo nadom se može to sjećanje krasti.

Sjećanju vjeruje svaka duša, svi ljudi i anđeli;
sjećanje nosi svako ljudsko biće
da ga dostigne i vrati, da ga poželi.
Svatko prepozna kada mu sjećanje sviće.

Prepoznajem Te, Isuse kad me nagradiš,
prepoznajem Te po Tvome izobilju
jer sam Tebe tražila u svakoj nadi,
u svakoj slutnji, izdanku i bosilju.

Zbog ljubavi Tvoje istinske i prave
i ja sam se radosna ogubavila
da skineš s mene namjere prljave,
da bi me brže moja nada izbavila

jer kada vidjeh Tvoje milosrđe,
nije mi ga nikada više bilo dosta;
i kada si na me prosuo srđe,
samo mi velika nada osta.

Ti prvo povjerenje tražiš od svoga sina
jer sve drugo on može sam i zna,
ali nikad ne stiže do Tvojih visina
kad nema vjere, kad se ne nada.
17.03.2015. 00:36


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts