Friday, March 6, 2015

Obnavljanje


Svakog dana redovito odlazim na kupku
koja meni utiskuje eliksire cjelodnevne
jer ja nisam shodna životnome klupku,
nemam niti snagu za tolike strofe pjevne.

Moje tijelo živi zato jer obletim perivoje
koji obiluju ranim jutarnjim rosama.
Moja odjeća od paučine pletivo je
što me nježno štiti raznim noćnim odama.

Moje srce odmah stalo bi bez krvi
koju pijem na izvoru sinoćnjih slutji,
moje vene uvijek upijaju onaj uzdah prvi
kojega mi duša čuje od nebeskih lutnji.

Moja snaga, koja drži barem pola dana,
sakuplja se noću dok treniram sa zlodusima,
od toga mi kosa raste kao slama raščupana.
Moj se duh umiva pjesmotvornim okusima.

Kad me priupitaš, umoran i deprimiran,
sav izmučen od briga i od loših vijesti,
od čega ja živim kad po cijele dane sviram,
ja ti moram reći da ja stišćem pesti

samo onda kada se sa sobom borim,
samo kada napadaju moja piviđenja
i od tog se stanja mentalno umorim;
moram stalno iskati od Proviđenja

da me odvede u tanku beztjelesnost
gdje mi proroci navještaju rođenje
kada nestat će mi teška nepokretnost.
Kupka moja molitva je zahvalnica za krštenje,

za obraćenje što nije slično ničemu na svijetu.
Dionica postala sam Božanske naravi
gdje su leptiri mi preveliki u svom kratkom letu,
gdje su korijeni mi duše istinski i pravi.
06.03.2015. 21:56


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts