Wednesday, March 11, 2015

Slatka žrtva


Slatka žrtva

I što ako sam poželjela predati i sebe i sve?
Zar mi nije to jedina jamčevina
da ću živjeti i uskrsnuti?
Odlučila sam darovati Bogu pjesme ljubavne
i kako bi one nastale bez vina
što ga mora čovjek usrknuti?

Odlučila sam tako žarko, naglo izgorjeti
da bih poslije samo sanjala
dušu koja me je izvukla
radi Boga svoga na svjetlo dana iz goleti
na koju sam se sklanjala
od hijena silnih i od vuka.

I što ako me je isti Bog beskrajno uslišio,
ako moje noći za sebe uzima?
Ta, ima za to moju dozvolu.
Ja sam Ga izprosila, a On me tad uzvisio
da Ga štujem, hvalim svojim ustima
što Ga samo treptajem dozovu.

Dao mi je rajski život, pokazuje mi svetu stazu,
daruje mi ljudske duše kakve jesu,
otlanja od mene grijeh i smrt.
Blagoslivljam onaj dan kad sam pronašla oazu
gdje se našlo drago biće, vično plesu
kojim slavili smo slatku žrt.
11.03.2015.  05:05


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts