Monday, March 23, 2015

Drvo spoznaje


Jači sam od svih ljudskih oružja,
od svih masovnih naleta ova naraštaja;
milosrđe mojega koštana sržja
mekše je od svakoga zaraštaja.

Ja sam pobijedio ovaj i onaj svijet,
ja sam došao vragu na dveri mu paklene,
stajao pred njim, sav nevin i svet,
gledao mirno oči mu staklene.

Nisam ga molio, nit’ ga pokositi hoću
jer je slobodan kao bljesak srca;
ja sam, sasvim sam, ponio samo slaboću
u kojoj mi ljudska duša grca

da ga upitam, da mu odgovorim
jer me je trnjem dozivao,
da i njemu jednu riječ progovorim
jer je stvaranje prokazivao.

Svi bijahu protiv njega, samo ja ne
jer je ljudima potrebna borba;
stoga svakome nudim svoje krštenje
jer i sotona je samo tvorba.

Spoznao je da uvijek može napasti na me,
zgaziti ljude kao latice cvijeta
jer ja sam ovdje u sve noći i dane,
od sada i sve do svršetka svijeta,

ma kako god da ga čovjek prekraja
jer ja sam Početak i Svršetak, Alfa i Omega.
Sotona je samo postao gmaz usred raja;
da nema raja, ne bi bilo ni njega.
22.03.2013. 19:50


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts