Tuesday, March 3, 2015

Navjestitelj











Prilikom gledanja jednog vjerskog filma,
kada sam se smjestila kraj živahna starca,
pratili smo riječi proroka kraj Siona
koji strogo podučavao je nekog malca

da usvoji Deset Božjih zapovijedi.
Čovjek je kraj mene bio razgovorljiv,
pazio je da mi pažnju ne povrijedi,
imao je izraz vedar, govor jako gorljiv.

Začuli smo molitvu i poduke puku,
vapili su prema Nebu da ih sve izbavi.
Starac pokraj mene je prekriženih ruku
rekao da njega molitva ne davi,

da on može dobiti sve što god poželi.
Klimnula sam glavom pa ga promotrila:
pristojan je bio, čovjek cijeli,
ali se je tajna meni razotkrila.

Vidjeh da on nije lud i oholica
nego da je čovjek skroman i siromašan.
Lebdjela mu gusta kosa oko izborana lica,
pogled imao je jako ozbiljan i strašan.

Sjetih se da i ja rijetko nešto tražim
i da Bog me uvijek uslišava,
da Ga uvijek zovem imenom najdražim,
da mi neprekidno strahove stišava.

Gledali smo film s užitkom,
poslije otišla sam doma, kasno noću,
mahala i smiješila se onom starcu britkom.
Zaista, i ja dobivam sve što hoću.
03.03.2015. 05:02


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts