Monday, March 2, 2015

Zašto te imam

Sotoni, djeliocu možda nije jasno
što je to što čini moju privrženost.
Tvoje pjevanje je meni krasno,
jedino što budi moju navezanost.

Ti ljubiš Ljubav najveću i moju
i od toga tvoj život počinje.
Sigurno si zaveo djevicu po koju
jer ti čezneš blagoslove Očinje

kojima On šalje Sina svoga
i sve svoje sinove i proroke.
I ja ljude čeznem radi Boga
kojemu uzvraćam svoje sroke

jer ja znam da baš to On od mene hoće,
ljubiti Ga riječima i stihovima,
ma kolike bile muke i slaboće.
Time ljude vodi k molitvama njihovima.

Ne, ne, neću tebi nikad reći “ne”.
Prema svima uvijek stoji ono “ali”
pa i prema tebi, Zemljanine,
jer kad prođe ovaj život mali,

tek ću tada znati da li si mi drag,
da li ljubav nas je spasila
i da li je na zemlji ostavila trag,
da li nam je duše ukrasila.

Znam, zato mi  je Ljubav tebe ponudila
jer sam bila prečesto izbirljiva,
a tvoja mi je riječ onaj pravi stil pobudila.
Ti si meni uvijek  bio žrtva pomirljiva.
02.03.2015. 10:14


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts