Saturday, March 7, 2015

U molitvi

U molitvi

Znam da morala bih posegnuti za spasom
što ga sada imam lijepu priliku si dohvatiti,
ali nemoć opća razdire me muklim glasom.
Ja ne mogu noćas više ništa shvatiti.

Neki teški dani i vremenske promjene
utječu na ljude izvanrednom snagom.
Najteže je bilo pokupiti krive sjene
koje su se nadvile nad tvojom slikom dragom.

Vratit ću se, vratit ću te sebi samoj,
zbog toga te imam jer ljubiti želim
baš onako kako se u sobi tamnoj
prostire mi sjena svijeće zidovima bijelim

pa se plameno trepereje smirujuće odražava
kao da se nalazim u sredini velike srčike.
Molitva sve mrke sjene zidova ublažava,
ona se polako rađa uslijed nježne noćne utihe.

Ovo je moj drugi dan u istom danu,
ovo je sada vrijeme da umirim otkucaje.
Sada kad je Isus opet u mom stanu,
sasvim lako nabrajam sve odricaje.

Rekao je: “Pjevaj ako ti se pjeva sada”
i dade mi odmah život onaj molitveni..
On dolazi uvijek kad se sjetim tvojih nasada
koji sigurno su vječni, nikada uminjeni,

o tome mi svjedoči ovaj nagli mir.
Nije to onaj mir što ga daje svijet
nego duhovni je,bezvremeni kao vječni pir,
a to će naša gozba biti i naš zajednički let.
06.03.2015. 23:33


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts