Sunday, March 1, 2015

Rimske vježbe


 Tila sam od svih tih fikcija
koje imam u svom izborniku.
Evo, sad i benjo-dikcija,
neka bude rima ta u zborniku.

Kad će biti da proglase mene pjesnikinjom,
morali bi priznati harmoniju,
nego radije se bave nekom kinjom,
još bi mi pripisali ironiju.

Kako nerealno ušminkavati si retke
kada oko mene ništa baš ne štima,
čemu još brendirati stećke
kad bez vatre nema niti dima.

Još će reći da sam bolesna
samo da ne priznaju mi vibru
i da nemre čeljad biti tako bijesna
kako piše u mom libru.

Željela sam steći malo svetosti,
ali sam se u taj pojam razočarala;
čula sam da imam viška svjetlosti,
i da previše sam glazbe stvarala

koju nazvali su destruktivnom bukom
samo stoga što mi leže odjeci tipkovnice;
i da mjesto mozgom pišem kukom,
a mozak nisu još ni metli u tiskovnice.

To još nije ništa, ja se uvijek ukalupljujem,
ali o tom nitko neće reći
nego da se namjerno priglupljujem.
Savjest peče, ne može mi leći.
01.03.2015. 22:52


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts