Thursday, March 5, 2015

Sjajne oči


Sjajne oči

Kada mi u sjajne oči nebo zaviri
i prije nego što napustim ovaj život stari,
pusti da moja se vatra raspiri
jer zato  sam kršten da me ozari

pobjeda iznad samrtna klanca
koju ću nepoštednom borbom izvojevati
sa žrtvom mog Prijatelja, Božjega Janjca.
On će na mene snagu izlijevati

koja se poznaje po Njegovom epitafu
što mi stoji napisan od dana krštenja
jer ja sam prošao i zadnju etapu
kada sam dao zavjet novog rođenja.

Već tada me obasjala nebeska luč
i ja sam spoznao da je strasno žeđam.
Sada nemaš na koga izbacivati žuč
jer govoim istinu i nikog ne vrijeđam.

Kada je rekao da borba je svršena,
već je gledao Boga licem u lice,
a moja je kob tada i smrt raspršena.
Taj sjaj u mojim očma suze su radosnice.
05.03.2015. 07:54


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts