Sunday, March 8, 2015

Dalje od zvijezda

Željela sam pronaći dragocjeno biserje,
osvojiti neki glavni zgoditak,
otkriti što skriva nježno paperje,
okusiti najskuplji napitak

i vidjeti iz bliza osobe razne, slavne.
Željela sam dokazati sebe u najboljem izdanju,
iskopati sve spise proročke, davne
i nahraniti dušu najsiromašniju i najmanju.

Željela sam tajno društvo i veliko otkriće,
izbjeći nevolje, nikada se ne mučiti,
spoznati mudrost koju ima Najviše Biće
i svu istinu svijeta naučiti.

Željela sam živjeti dovoljno dugo
kako bih ostvarila sve želje i snove,
imati neopisivu snagu, mladost i drugo
kako bih prebrodila sve prepreke nove.

Željela sam sresti svog najljepšeg princa,
upoznati najveće hrabre borce i mistike,
spasiti dobrog šerifa od krvavog linča,
iskoristiti najsmjelije mogućnosti i prilike.

Poželjela sam svijet bez rata i zločina,
mirnu oazu gdje ljube se puci
i sretan završetak zadnjega čina
kojega prate rajski zvuci.

Nisam ni sanjala nešto bolje i više,
ni slutila da postoji neka želja veća,
da Netko sve muke i suze briše
i da je Njegova ljubav ta popuna sreća;

da postojim u duhovnim prostorima
gdje se ne mora silom na Golgotu ići;
da tu, pokraj mene anđela ima
i da ću živa dalje od zvijezda stići.
08.03.2015. 06:51


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts