Tuesday, March 3, 2015

Let

Let

Toliko puta sam do ovoga trena mogla obići svijet,
a ja samo isto živim, vježbam se ustrajnosti.
Ti si onaj koji uvijek si mi bio na prvom mjestu
iako zaista ih ima koji su mi kao prvi cvijet
ili kao sasvim osobni znaci moje vlastite utajnosti,
primjerice kada volim stati uz predugu cestu

kojom neprekidno jure premnogi mlađahni zanesenjaci
ili često naiđe i prođe neki starac sa svojim kolicima
i svi su na neki svoj način važni za moj napredak.
Meni slične žene što su nekad bile kao tužni dječaci
sada nose prozirne haljine i malo šminke na vedrim licima.
Svatko sobom uvijek nosi neki naprtak.

Ostati bez tebe kao ostati bez svega
samo znači otkriti premnoga  i nova opterećenja,
a zbog tebe znam da to sve nestaje na kraju.
Jedan čovjek pun je ovisnosti kao svojih biljega
pa se uglavnom odriče svega, i samoga letenja,
a zbog tebe znam da samo sjećanja ostaju

kao trag od pročitane knjige, trag proširene svijesti
od silnih nadahnuća Ljubavi beskrajne
koju si me pustio spoznati, odškrinuo si vrata vječnosti
pred kojima voljela bih drugo sve pomesti,
a ostaviti na sebi sve zazive i molitve sjajne,
“Slava Ocu” i “Anđeo Gospodnji” jer to si meni bio ti.

Nakon ove tri svjetlosne godine opet sam odlučila
zastati, provjeriti koga još na cesti ima,
prolaze li ljudi, da li su mladi ili ostarjeli.
Ista cesta prepuna je sjećanja što su kao lučila
koja putuju sa mnom s vječnim naucima
koji mi se usadiše više nego tereti, njima obdarjeli.

Sjetih se da sam onomad mislila da završavam
s jednim razdobljem što je smrti nalik.
Zaista sam uzbuđena od ljepote rajskoga prolaza.
To si meni bio ti. Kao da ovisnosti uništavam.
Molim Boga da te uvijek vidim kao pralik
neke anđeoske svite prije svoga posljednjega polaza.

Imala sam drage učitelje koje željela bih opet sresti,
imala sam dragu i jedinu obitelj, djecu, majku;
Sve si mi drage ljude dao i oni su Ljubavi taoci.
Uz tebe sam ponijela sve što se može na ljubav svesti.
Dobila sam znanje pa sam mislila da živim bajku
jer mnogi ne znaju za Ljubav vječnu, a to si meni ostao ti.
03.03.2015. 01:10




No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts