Tuesday, March 31, 2015

Suncokret

Iskustvo mi govori da sam iscrpljena,
da su mi nervi valjda toliko zakazali
da nemam više daha za tuđa htijenja
jer su neki si ljudi grijehom oči zamazali

pa me ne vide nikako i nisu svjesni
što je to u meni što pred njima se javlja.
Vid je grešnika slab kao poriv prijesni
što samo traži kugu i nema zdravlja.

Iskustvo mi govori da treba više napora,
više dobre volje spoznati si nesvijesticu,
a o dobroj volji sve manje i manje je zbora,
čak sve više na mene dižu si pesticu.

Nema mi druge nego zaista nestati,
pokazati se mrtvom za te mrtvace.
Znam iz iskustva da će tada prestati
gaziti mene i sve moje krhke jaglace

jer ja imam razloga za druga nadanja,
imam više volje i  imam posluha,
imam bolji teren za svoja stradanja;
još uvijek vidim život, imam za njega sluha.

I gledat će mrtvaci Onoga kog su proboli,
naricat će svi zajedno i svatko posebice.
I znat će za napor, i volju koja Ga moli,
iskusit će muku, izići iz nesvijestice.

Slavi se, Oče, onom snagom u meni
koju prema Tebi kao suncokret okrećem.
Što sam ja ako ne grešnik na cijeni,
tko sam ja da leđa im podmećem?
31.03.2015. 09:40


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts