Saturday, February 28, 2015

Svi serafi i neki ljudi


Svi serafi i neki ljudi

Dosta mi je igre, slijepoga istraživanja i nemira;
želim biti sasvim prepuštena mislima,
da me ništa više svjetovno ne dira,
da sam prepuštena molitvama istima

koje čine meni uslišanja, Kriste, velika
pa da Tebi vijekom zahvaljujem
jer si podao mi mnoštvo prilika
po kojima dušom svojom kraljujem

tako dugo vremena, tako uspješno;
dao si mi svoje anđele na raspolaganje
koji djeluju na mene tako utješno
jer zemaljski hod  je samo vaganje,

Ti mi mjeriš jesam li Ti prepoznala serafe
koje stavio si usred grotla paklenoga
da me vode u životu kroz etape
u kojima nosili su ista duha vatrenoga

kojime svu snagu moju kušao si
pa se činilo da isti s istim borbe vodi
i sve spasonosne vapaje mi slušao si
zbog kojih me poslije oslobodi.

Sad već vidim jasne razlike
među duhovima što bi mene htjeli;
samo ne znam oličenja čovjeka, Tvoje slike
jer me neki ljudi nose kao anđeli,

a svaki stvor bi na njih bio ljubomoran.
Od tih duša stvaraš ponajljepša bića,
da ih rodi sinovima Duh Tvoj životvoran.
Daj mi još od svoga Božanskoga Žića.
28.02.2015. 07:24


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts