Friday, February 27, 2015

Moć opraštanja


Moć opraštanja

Ako mi oprostiš sve što te kinji,
možda ću tada znati o čemu se radi,
možda te muče zablude i dusi ini
dok ljubav se na povjerenju gradi.

Možda mi omogućiš da ti priđem
i da se s tobom bratski izmirim
jer ako ti iskreno do srca siđem,
možda ga novom vatrom raspirim;

možda mi tvoje uzavrele strasti
okrenu snagu tvoje naklonosti
jer ja sam uvjerena da neću pasti
u ponore oholosti ili lažne skromnosti.

Sve ću ti reći o čemu samo nagađaš,
sve ću te pitati što želiš čuti
i bit će ti bolje no što se nadaš,
nestat će duhovi zli i kruti.

Nisam te povrijedila namjerno,
a ti uvijek tražiš mi loše sklonosti
dok ja, evo, molim te smjerno:
ako si protiv mene, oprosti.

Pruži mi priliku da ti ispričam
što je to stalo između nas,
zašto moj stav nije idiličan,
zašto u tebi stvaram užas.

Između tebe i mene zmija plazi
koja pred našim Bogom nikada ne opstaje,
 mene na daleko zaobilazi
i kada opraštam, samo mir ostaje.
27.02.2015. 03:39



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts