Sunday, February 1, 2015

Samo za moje tužitelje

Samo za moje tužitelje

Kažnjena sam zato što imam smetnje,
što sam nespretna za život ovaj divan
i zato što me nisu nikada trpjeli ljudi.
Nikada ja nisam govorila prijetnje,
 moj je stav prečesto bio kivan,
niti danas ikoga mi srce kudi;

možda baš zbog toga
ne vole se sa mnom sresti
jer prihvaćam svakoga u poniznosti
jer prihvaćam svakom Boga,
svakom želim lijepe vijesti,
svakome se obraćam po milosti

što ju moje srce ima,
sakriveno ispod grube kore iskrenosti.
U tome i jeste moja dobra volja.
Samo Bog me takvu prima,
On mi daje ljubav nevinosti
pa je moja sudba bolja,

moju je budućnost riješio.
Već ju gledam kao jedino priznanje
svojih dugotrajnih težnji.
Zar ćeš reći da je Bog pogriješio,
da je život samo primanje
i da ljudi umiru u čežnji?

Često željela sam biti najgora
da bih opravdala tuđa napadanja
sve dok nisam našla srodne duše.
Tada prestala je noćna mora
pa sad živim novi život nadanja
dok se moji tužitelji ruše.
01.02.2015. 17:04



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts